Udana operacja Maryse


MaryseJak informowaliśmy wcześniej w tym tygodniu, były Divas Champion Maryse przeszła operację przepukliny brzusznej, który trzymała ją z dala od ringu przez ostatnie tygodnie.

Operacja Maryse zakończyła się powodzeniem, a ona sama teraz odzyskuje siły.

The sexiest of sexy napisała za pośrednictwem jej strony na Facebooku:

„Jestem teraz w domu , i mam dobre samopoczucie, nadal bardzo zmęczona po znieczuleniu, ale to normalne, wstawię zdjęcia mojego brzucha kiedy tylko zostaną mi zdjęte bandaże. Mój lekarz zrobił kawał dobrej roboty i blizny powinny być bardzo małe w dodatku na dole brzucha! Bądźcie Sexy!”

A ty wracaj szybko do sił.

 

One thought on “Udana operacja Maryse

Skomentuj

