Mała AJ jest wielka


maxine aj lee pairl jeanette

WWE NXT 2011.10.12

Damski segment NXT rozpoczął się od dyskusji Maxine i Batemana z Titus’em O’neil’em i Percy Watsanem. Ciemnoskórzy wojownicy uznali, że Maxine i Derick są najgorzej dobraną parą w historii WWE. W całą rozmowę wdał się również Matt Striker zarządzając walkę Maxine z AJ.

Który to już ich pojedynek? Ciężko zliczyć. Maxine w nowych czerwonych włosach prezentowała się o wiele lepiej niż w pseudo blond. Bardzo mnie ciekawi…jakie są intencje Maxine w stosunku co do Dericka. Ona jest znana z tego, iż lubi manipulować ludźmi. Może tylko chce wykorzystać sytuację do własnej promocji w organizacji.

Walka jak zawsze ciekawa. AJ wzbudza mój podziw swą niesamowitą elastycznością. Chyba tylko Melina mogła się z nią równać. Tego dnia AJ okazała się lepsza.

4 thoughts on “Mała AJ jest wielka

  1. Od razu mówie jestem fanem Meliny. AJ dla ciebie nudna bo jest facem? Więc kolejny znawca dla którego dobry zawodnik to ten nie ważne kto byle heel? AJ jest mała sle mega szybka, genialna technicznie….i ta elastyczność ciała…sorki poprzyj argumentami wypowiedź a nie tylko nudne…złe….

    1. Masz rację nie podałem argumentów , albowiem to była tylko spontaniczna wypowiedź .
      Uwielbiam Melinę za całokształt . A moja niechęć do Aj bierze się z wielkiego zachwytu jej osobą , która (według mnie ) nie jest wcale taka fajna . Mała dziewczynka skacząca jak małpka a niewiele prezentująca , gdyż wcale nie jest taka szybka ( energiczna ,dynamiczna ) powera to ma mickie itp , może jej po prostu nie czuję przez rozmiary ,dla mnie taki kartofelek jest za mały aby coś zaprezentować i wykonać to w sposób widowiskowi , bo nawet akcja wysokiego ryzyka jest słaba przez nie-realizm wymiarów .
      Mam nadzieję ,że nie będą pushować małych (bez charyzmy ) gówienek , tylko poczną doceniać to co mają i wracać do źródeł dawnych sukcesów .

      1. A może jej nie czujesz bo na razie ona nie jest pushowana tylko jest taka dziewczynką która coś pokaże ale na razie nic nie znaczy. Co do Mickie się zgodzę..to przez nią polubiłem damski wrestling. Faktem jest również, że nie każdy musi każdego lubić. Dla mnei walki Beth są na dłuższą metę nudne…choć wiem, że niby znawcy by chcieli mnei za te słowa zlinczować. Ale ile można oglądać w kółko jak wyciska inne divy nad głową. To już moja opinia.

  2. Aj nie mierzy się z Meliną w żadnym stopniu jest mała nudna i serio nie prezentuje sobą niczego ciekawego .Po za tym jej „ciosy” są tak irytujące przez rozmiar ,że aż podkreślają nierealność zapasów .

Skomentuj

