36 thoughts on “Kelly Kelly

    1. Moją ulubioną diva jest Kaitlyn, miała swoje 5 minut i znowu daliją w cień, w końcu divy w wwe są tylko traktowane jako chearleaderki..wejśc na chwilę i pokazać sie. Niestety jest to coraz bardziej widoczne z każdym miesiącem.

      1. Każda musi mieć swoje kilka chwil. Tamina nie miała, swojego czasu gdy Kaitlyn miała pas rznosiła każda rywalke po ringu. Teraz push ma Tamina więc ona bedzie wygrywać.

  1. divas są piekne ale nie wszystkie. ja jestem nazywana w szkole aj lee i bardzo mi sie to podoba. zwłaszcza chłopacy z 6 klas ktorzy zaczynają sie we mnie kochać. jestem przeszczeliwa.

  2. Eve też jest chudzinka. Dla mnie najidealniejsze są Natayla, Kait, Beth i Tamina😉 Nie lubie takich chuderlaków. Chociaż i tak mistrzynią w tej dziedzinie jest według mnie Mickie James. Bosko❤

    1. Eve chudzinka? ok jest szczupła ale mówiła że o figurę musi walczyć. A Kelly to nóżki patyki. Widzę, że lubis lekko napakowane. Każdą się zgadzam ale czemu Tamina? Co w niej sexy? Nie neguje tlyko pytam….bo mi się ona wcale nie podoba.

    2. Divy muszą być szczupłe ale nie wiem co im odbiło żeby za Michelle McCool dawać Kharme normalnie się przeraziłam i Ku** jeszcze poluje na Kelly Kelly. Narazie jest na zwolnieniu bo niby „jest w ciąży” ciekawe z kim ..

      1. A wiesz, że wiedziałem z kim Kharma jest w ciąży? Ale wyleciało mi z głowy. Jakiś zawodnik sceny niezależnej wrestlingu. Poza tym Kharma była takim odświeżeniem wśród Div. Może tylko za długo trzymali wątek w którym ona wchodziła i niby divy jak zahipnotyzowane nic nie robiły tlyko czekały na nią by oberwać.

      1. no właśnie🙂
        Mojemu bratu się podoba Maryse😉
        I koledze, byś zobaczył jaką on ma obsesje na punkcie div to byś się przeraził ;D

      2. Dziwny koleś. Ja lubie męski wrestling (w TNA lepszy o niebo) ale jestem facetem i uwielbiam ładne laski..a jeszcze w dodatku walczą we wrestlingu to chyba dodatkowo lubię patrzeć prawda?

Skomentuj

